![]() |
| Registrer | OSS | Medlemsliste | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Marker alt som læst |
|
|
||||
|
||||
![]() Javier Hernández Kælenavn: Chicharito Nr: 14 Fødselsdag: 1. juni 1988 Land: Mexico
- Morten Andersen er så gammel, at han husker sidste Liverpool-mesterskab. Sidst redigeret af Sivebæk : 17-08-2010 kl. 20:14 |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Welcome
|
|||
|
|||
|
Glæder mig til at se ham spille ..
Han har scoret massere af flotte mål, og håber han gør det samme i PL. MosaverB |
|
|
||||
|
||||
|
Altid noget at han (trods alt) kan snakke lidt engelsk.
|
|||
|
|||
|
Citer:
Ved I, om den mexikanske liga er bedre end den norske? Men, velkommen da - Jeg håber du kan bidrage med noget godt.
|
||||
|
||||
|
Jeg har som sådan ingen kommentarer til Hernandez, da jeg intet kender til ham overhovedet. Dog troede jeg, at United ville satse på Macheda og Wellbeck, og at Fergie havde en rigtig god fidus til Diouf. Det bliver spændende at se, om det nye indkøb betyder, at Fergie nu har fundet en af de nævnte for dårlig til holdet, eller om der "bare" skal være endnu mere kamp om pladserne.
Men hjertelig velkommen til Hernandez. Håber du bliver en superangriber for os :-)
|
||||
|
||||
|
Nu får Macheda & Welbeck ihvertfald ikke nogle chancer. Ellers skal vi smide Berbatov og Owen på porten, når man tænker på at vi kører med 1 angriber i 2/3 kampe.
Han ser spændende ud, men det er altid nemt at få spillere til at se gode ud på Youtube.
|
|||
|
|||
|
Fedt at han kan snakke engelsk allerede. Det gør det lidt lettere at omstille sig til kulturen og truppen, og i det hele taget forstå hvad manageren og trænerne siger.
|
|
|
||||
|
||||
|
Velkommen til. Jeg glæder mig til at se, hvad han duer til. Håber dog ikke, at han bliver det sidste angriber køb denne sommer.
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|
![]() |
![]() |