Ten Hag bekræfter: Martial fortsat ude

Manchester United må fortsat undvære Anthony Martial, når holdet møder Brentford i weekenden. Det bekræfter Erik ten Hag.

Anthony Martial bliver ikke klar, når Manchester United lørdag gæster Brentford.

Det bekræfter manager Erik ten Hag på fredagens pressemøde forud for kampen.

Få dage før sæsonpremieren mod Brighton udgik den franske angriber med en forstrækning, som også holdt ham ude i sæsonens første kamp.

Det vides endnu ikke præcist, hvornår franskmanden er klar til at komme i kamp igen. Det ventes dog at blive senere på måneden.

Mens Martial er meldt ude, spekuleres der i, hvorvidt Cristiano Ronaldo bør starte inde. Det til trods for de florerende rygter om, at han ønsker at forlade klubben samt det faktum, at portugiseren har haft en kortere sæsonforberedelse i forhold til sine holdkammerater.

– Han (Cristiano Ronaldo, red.) har haft en god træningsuge, siger Erik ten Hag på pressemødet.

Den hollandske manager ønsker dog ikke at love noget i forhold til sin startopstilling lørdag.

– Startelleveren må vi vente på til i morgen. Jeg har, selvfølgelig, allerede truffet min beslutning, men den holder jeg på, siger manageren.

Udover Anthony Martial er heller ikke Victor Lindelöf, Facundo Pellistri og Brandon Williams kampklar lørdag.

 

Forrige artikel
Marcus Rashford

Ten Hag forventer Rashford bliver

Næste artikel

Ten Hag forventer styrket United-trup efter transfervinduet

ANNONCE