Ten Hag forventer styrket United-trup efter transfervinduet

Erik Ten Hag er overbevist om, at Manchester United vil stå med en bedre og mere balanceret trup, når transfervinduet lukker d. 1. september. Det er en nødvendighed, i følge hollænderen.

Der er klar tale fra Erik ten Hag på dagens pressemøde forud for lørdagens opgør mod Brentford. United står bedre rustet om små tre uger, når det engelske transfervindue lukker.

– Det er vi nødt til, og det er jeg overbevist om, at vi også vil, siger manageren.

Manchester United er igen i dette transfervindue blevet kædet sammen med en lang række spillere. Det gælder bl.a. Frenkie de Jong og Adrien Rabiot. Navne som Erik ten Hag også bliver spurgt direkte ind til. Manageren vil dog ikke kommentere på specifikke navne.

Erik ten Hag vil derimod gerne kommentere på opbakningen fra klubben ift. rekruttering af nye spillere.

– Jeg er glad, og jeg synes, at vi samarbejder rigtig godt, er svaret fra hollænderen.

Manchester United er tilsyneladende langt i forhandlingerne med Adrien Rabiot. John Murtough har netop været i Torino for at forhandle personlige betingelser med Rabiots mor, som også er hans agent.

Derudover lurer United stadig på at hente Frenkie de Jong, som virker til at være Erik ten Hags førsteprioritet i dette vindue. Situationen i FC Barcelona er dog stadig ikke afklaret.

United trak sig tidligere på ugen fra handlen med Marko Arnautovic, men klubben arbejder formentlig stadig på at hente en forstærkning til den position. Alvaro Morata er i den forbindelse blevet tilbudt til Manchester United, skriver bl.a. Sky Sports.

Manchester United har indtil d. 1. september til at styrke den nuværende trup.

 

 

 

Forrige artikel

Ten Hag bekræfter: Martial fortsat ude

Næste artikel

Optakt: United søger livsvigtig oprejsning mod danskerklub

ANNONCE