Ten Hag: Vi skal forbedre os

Efter kampen i Moldova var Erik ten Hag meget klar i spyttet, da han blev spurgt ind til fremtiden i klubben.

Efter en start, der hurtigst muligt ønskes glemt af Manchester Uniteds fans, er holder kommet efter det og står med fire sejre i træk i Premier League og en enkelt sejr i Europa League-gruppespillet.

Erik ten Hag er meget bevidst om, at det bliver en hård sæson, der kræver noget af de spillere, der skal afsted på landsholdspligter i den kommende tid:

– Der kommer en periode, hvor der er kamp hver tredje dag. Det skal vi være klar til. 90% af spillerne skal vær med deres landshold – de sidste vil træne godt imens. Vi bliver nødt til at forberede os. Jeg håber alle kan holde sig fit og vende tilbage i form og så angriber vi, fortlate Ten Hag efter Europa League-kampen.

I den kommende tid bliver der også travlhed på gangene afslørede Ten Hag:

– Vi vil afholde mange møder, for vi bliver nødt til at forbedre strukturen i og omkring klubben. Vi kommer også allerede nu til at kigge på transfervinduet i januar og til næste sommer, ligesom vi også vil forbedre vores måde at spille på ved at lægge planer, sluttede Ten Hag.

På rygtebasis er klubben bl.a. på jagt efter en ny højre back.

 

Forrige artikel

Ten Hag: Efter målet tog vi kontrol over kampen

Næste artikel

Sancho: Jeg må fokusere på mig selv

ANNONCE