Fergie bekræfter forhandlinger

Som OldTrafford.dk skrev igår, så er Manchester Uniteds nye direktør, David Gill, sat overfor en enorm udfordring med det samme.

Udover at Gill ventes at forlænge Uniteds sponsoraftale med Vodafone en af de nærmeste dage, så skal den nye direktør på Old Trafford også forlænge Sir Alex Fergusons kontrakt.

Men den helt store udfordring ligger der måske ikke i kontraktforhandlingerne alligevel.
Således har den 61-årige skotte, der har været manager i 17 år for Manchester United, meldt ud at han ikke afviser at forlænge aftalen, som formentlig vil lade skotten blive på Old Trafford som manager til år 2007.

“Vi har haft møder og de er kommet med forslag.
Faktisk har jeg netop modtaget dem fra mine rådgivere.
Jeg føler mig sund og rask, så der er ingen grund til at stoppe.
Jeg kunne forestille mig, at jeg ville blive her i 2 eller 3 år endnu,” fortalte Sir Alex ifølge Sky Sports.

Samtidig indrømmer skotten at det var en fejltagelse, at han meddelte at han ville stoppe for 2 år siden.
En ændring som han heldigvis ændrede i sidste øjeblik:

“Det var en stor fejl at sige at jeg ville trække mig tilbage dengang, fordi jeg ville stadig gerne beholde jobbet og jeg havde et godt helbred.
Jeg kan ikke se mig selv fortsætte til jeg er 70. Det virker som frygtindgydende lang tid med 9 år mere. Jeg håber blot at jeg stadig har mit gode helbred til den tid, ” fortalte den 61-årige Alex Ferguson, som dog har et par år endnu før han kan nå op til Sir Matt Busby, som sammenlagt regerede 25 år på Old Trafford.

Den engelske avis The Mirror mener samtidig at Ferguson allerede har sagt ja til den 4-årige aftale med en årsløn på £3.5 millioner, som vil gøre ham til den bedst betalte manager i verden.

Forrige artikel

Nistelrooy smidt af landsholdet

Næste artikel

Fergie: Scholes bliver vigtig

ANNONCE