DHL opgraderer samarbejdet med United

Da Manchester United denne sommer var på turné i USA var det med logistikfirmaet DHL som storsponsor for turen, hvor alting så ud til at være sponseret af…

Da Manchester United denne sommer var på turné i USA var det med logistikfirmaet DHL som storsponsor for turen, hvor alting så ud til at være sponseret af DHL, selv startopstillingerne.

I dag annoncerede klubben så at de opgraderer samarbejdet med det tyskejede logistikselskab, som i de næste fire år vil have deres logo på Manchester Uniteds træningstøj.

Det er første gang at Manchester United sælger et sponsorat af træningstøjet og prisen er ifølge Bloomberg på hele 40 millioner pund over en 4-årig periode. Dermed vil træningstøjsaftalen være større end flere af Premier League-klubbernes hoveedsponsorater.

Manchester United og DHLs samarbejde stammer mange år tilbage. DHL har igennem mange år været klubbens foretrukne leverandør i deres online-butik og DHL blev i sidste sæson officiel logistikpartner.

DHL skyder samarbejdet i gang med at donere specielle halstørklæder til tilskuerne ved aftenens Premier League-kamp mod Tottenham. Halstørklædernes skal eftersignende have påtrykt “CHAMP19NS”. Kampen mod Tottenham, som er årets første hjemmekamp, er forøvrigt langt fra udsolgt.

Forrige artikel

Chicharito vil blive endnu bedre

Næste artikel

Oplev Fergusons 25 års jubilæum live

ANNONCE