United kræver 20 mio.

Den nuværende sponsordeal med Vodafone er revet i stykker med virkning fra sommer, og det har ført United på intensiv sponsorjagt. Specielt det arabiske…

Den nuværende sponsordeal med Vodafone er revet i stykker med virkning fra sommer, og det har ført United på intensiv sponsorjagt. Specielt det arabiske flyselskab Etihad Airways skulle man være i god dialog med, skriver The Times.

Der er dog bare et enkelt problem. Flyselskabet er nemlig ikke klar til at give mere end Vodafone for en fremtrædende plads på United-trøjen men derimod bare lidt under det teleselskabet punger ud med. Det er United-ledelsen bestemt ikke tilfreds med, og eksperter vurderer da også, at United kan hente 12 mio. pund ind pr. år for en sponsoraftale som markedet er nu.

Et selskab, der modsat Etihad Airways ikke er interesseret i United, er Coca Cola, der ikke både vil sponsere ligaerne under The Premiership samt en enkeltstående klub.

Forrige artikel

To forsvarere på vej?

Næste artikel

Oasis skaber oprør i Glasgow

ANNONCE