De nordirske Manchester United-fans blev i sidste weekend mødt med en lang snude, da posten i Nordirland ikke kunne komme ud pg.a. strejke.
Fans andre steder i Verden var også berørte, dog ikke i et ligeså stort omfang.
Manchester United blev hurtigt gjort opmærksom på det opstående problem, men til forskel for Wigan, så valgte Manchester United at spare pengene og sendte billetterne ud som økonomipost istedet for registreret levering, som Wigan gjorde og dermed sikrede supporterne et bevis på at billetten ikke var nået frem.
Manchester United forsøgte tidligt i sidste uge at kaste skylden over på Millenium Stadium i Cardiff, fordi deres nye politik siger at de ikke udsteder dubletter af kampbilletterne af sikkerhedsmæssige grunde.
Men det hele kunne altså have været løst, hvis bare United havde brugt et par kroner mere på portoen.
Den manglende forståelse fra Uniteds side overrasker nok de færreste af de berørte fans, og specielt at klubben nægter at give supporterne pengene tilbage.
Dette har nu fået supporterne til at overveje et sagsanlæg imod klubben for brug på købsloven, idet de har købt et produkt som de aldrig fik.
IMUSA og Red Issue har begge meldt sig på banen for at hjælpe supporterne med at få deres tabte penge tilbage, ikke mindst for at undgå at de over 7.000 pund, som menes at være tabt, ikke ender som lettjente penge for Glazer.
Manchester Evening News har også vist interesse for sagen og vil følge sagen til dørs.