“Det kommer vi aldrig til at gøre. Old Trafford vil altid være Old Trafford, og vi vil ikke have nogen navneaftale. Vi vil finde en ny hovedsponsor, der forbliver på det niveau og jeg synes, der er nogle interessante muligheder” udtaler klubbens kommercielle direktør Andy Anson til Skysports på spørgsmålet om, om klubben kunne tænkes at nedbringe gælden via salg af stadionnavnet.
Mens der har været forskellige forlydener dagen igennem omkring, om det er United eller storsponsoreren, der har sat en tidlig stopper for samarbejdet, så understreger Anson, at det er en beslutning, der er fremkommet efter ønske fra Uniteds bestyrelse.
“Det er i klubbens bestyrelse, beslutningen er truffet. Men vi har da snakket med Vodafone i et par uger og blev enige med dem, selvom de godt ved, dette er bestyrelsens beslutning,” siger Anson.
En eventuel ny hovedsponsor, der må formodes at skulle kaste mere end de nuværende 100 mio. kroner ind i klubben pr. år, vil blot blive klubbens tredje i historien efter det lange samarbejde med Sharp og det en del kortere med telegiganten Vodafone.