Der er tale om det malaysiske turistråd, som de seneste år har været sponsor i Chelsea. Men Peter Kenyon & co. er ikke ligeså store som United.
Mærk suset på Old Trafford: Se de bedste rejsetilbud her
Det er i hvert fald hvad asiaterne angiver som den direkte årsag til at vende mestrene ryggen og i stedet poste noget nær to mio. i Manchester United på årsbasis. United har ganske enkelt større appel i Asien.
“Manchester United har flere fans i vores del af verden, end Chelsea kan prale af at have. Vi mener, at denne aftale giver os mere valuta for pengene i forsøget på at promovere Malaysia til hele verden.”
“Der findes talrige Manchester United-fanklubber i Malaysia, og der er masser af mennesker, der elsker at følge deres kampe. Kommercielt er denne aftale langt bedre for os, og vi vil i samarbejde med Manchester United sørge for, at vi begge kommer til at drage fordel af samarbejdet,” siger turistministeren i Malaysia, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.
📝 VIND MANCHESTER UNITEDS HJEMMETRØJE: Kom med din mening på OldTrafford.dk
➡ ️ Opret din profil her og kommenter artiklen nedenunder.
Læs mere om konkurrencen her