SU introducerer online kampagne-system

Med det nye kampagne-system håber Shareholders United på at man i fremtiden vil kunne kordinere fremtidige kampagner bedre og samtidig give medlemmerne et…

Med det nye kampagne-system håber Shareholders United på at man i fremtiden vil kunne kordinere fremtidige kampagner bedre og samtidig give medlemmerne et bedre overblik.

De fleste af de ting, som findes i kampagne-systemet kender vi allerede fra fx. aktionerne imod Commerzbank og “refer-a-friend”, men der er også en ny ting, som på nuværende tidspunkt er yderst vigtig at medlemmerne udfylder.

Det er i forbindelse med “Buy Shares – Not shirts” kampagnen.
Her beder Shareholders United sine medlemmer om at være 100% ærlige, når de skal skrive hvor mange penge man bruger på Manchester United nu, hvor meget man ville bruge med Glazer ved magten og hvor mange penge man ville bruge hvis klubben var sikret imod takeover.

Ved at alle medlemmer tilføjer sig kan Shareholders United dermed give medierne og interesserede rigmænd en advarsel om hvor meget United vil kunne komme til at miste, hvis klubben bliver solgt.

Derfor er det VIGTIGT at du udfylder det

Du logger ind her:
campaign.shareholdersunited.org/pledge/
(Du logger ind i venstre side ved “login” – Du skal benytte dit SU-medlemsnummer og password).

Er du ikke medlem af Shareholders United endnu – Så kan du blive det her

ShareholdersUnited.org (koster 130 kroner årligt)
Eller igennem MUSCSB:
United.no (Koster 150 kroner årligt)

Forrige artikel

Smith: United er fantastisk

Næste artikel

Carlos roser Carlos

ANNONCE