AIG outsourcer sponsoratet med United

Den multinationale forsikringsgigant AIG har valgt 141 Worldwide til at stå for samarbejdet med Manchester United. AIG blev hovedsponsor i United…

Den multinationale forsikringsgigant AIG har valgt 141 Worldwide til at stå for samarbejdet med Manchester United.

Mærk suset på Old Trafford: Se de bedste rejsetilbud her

AIG blev hovedsponsor i United tidligere på år og vil fra og med næste sæson have deres logo på trøjen.
141 Worldwide vil dog i fremtiden stå for at få mest muligt ud af samarbejdet, således at udbyttet globalt set bliver kæmpe for AIG, som ikke er så kendte af specielt europæiske forbrugere.

Det verdensomspændende reklamebureau vil dermed stå for al marketing i forbindelse med sponsoratet globalt set og vil arbejde tæt sammen med AIG for at få sponsoratet fuldt integreret i virksomheden.

Dermed skal United-fans altså ikke vente længe før det bugner med sjove tilbud fra den amerikanske gigant.

Forrige artikel

Ingen stress i United

Næste artikel

Butt kræver for meget i løn

ANNONCE