Den store forsikringsmæglerkoncern AON udtrykker stor tilfredshed med hovedsponsoratet med Manchester United, som blev indgået i 2009 med start fra 2010.
– Da vi indledte partnerskabet genkendte ingen mennesker vores navn. Men allerede i 2010 kunne halvdelen af beslutningstagerne i store virksomheder genkende vores logo, lyder det fra Phil Clement, der er AONs globale marketingdirektør.
Læs også: Her er Carringtons nye navn
– Vi vil stadig godt køre på vores brand, men vi har nået vores mål med genkendelighed. Nu vil vi bruge forholdet med Manchester United til bedre at engagere os med vores kunder.
Udover at AON har købt sig til navnet af klubbens træningsanlæg, så vil AON også få deres logo på træningsdragterne ligesom at de vil får stillet træningsanlægget til rådighed for kunder og konferencer.
Han afviser dog at det vil betyde forstyrrelser i klubbens daglige gang at der nu vil være flere slipsefolk på træningsanlægget.
AON og Manchester United i ny megaaftale