Direktør forsvarer reklamefremstød

Manchester Uniteds spillere og trænere lider ikke overlast ved at deltage i de mange sponsorarrangementer, forsikrer klubbens kommercielle direktør, Richard Arnold.

Kritiske røster, der sætter spørgsmålstegn ved, om det er smart at lade spillere og trænere deltage i langtrukne sponsorarrangementer som ved gårsdagens Aeroflot-præsentation, kan godt stikke piben ind. 

Sådab lyder det fra Manchester Uniteds kommercielle direktør, der forsikrer, at sponsorarrangementerne ikke går ud over holdets forberedelser. 

– Den primære opgave for denne klub er at være nummer et på banen. Vi foretager os intet, der kan forhindre det, siger Richard Arnold ifølge Teamtalk. 

– Vi arbejder rigtigt hårdt med staben for at sikre, at det vi gør bliver gjort på en måde, der minimerer påvirkningen af spillerne, både når det kommer til udmattelse og at blive distraheret. Vores arbejde er meget nøje planlagt, fortsætter Arnold. 

Uniteds seneste aftale med flyselskabet Aeroflot strækker sig over fem år og vurderes at løbe op i 25 mio. pund. 

Forrige artikel

Thiago starter træning i Barcelona

Næste artikel

Landstræner: Thiago bør blive i Barca

ANNONCE