Kritiske røster, der sætter spørgsmålstegn ved, om det er smart at lade spillere og trænere deltage i langtrukne sponsorarrangementer som ved gårsdagens Aeroflot-præsentation, kan godt stikke piben ind.
Mærk suset på Old Trafford: Se de bedste rejsetilbud her
Sådab lyder det fra Manchester Uniteds kommercielle direktør, der forsikrer, at sponsorarrangementerne ikke går ud over holdets forberedelser.
– Den primære opgave for denne klub er at være nummer et på banen. Vi foretager os intet, der kan forhindre det, siger Richard Arnold ifølge Teamtalk.
– Vi arbejder rigtigt hårdt med staben for at sikre, at det vi gør bliver gjort på en måde, der minimerer påvirkningen af spillerne, både når det kommer til udmattelse og at blive distraheret. Vores arbejde er meget nøje planlagt, fortsætter Arnold.
Uniteds seneste aftale med flyselskabet Aeroflot strækker sig over fem år og vurderes at løbe op i 25 mio. pund.
📝 VIND MANCHESTER UNITEDS HJEMMETRØJE: Kom med din mening på OldTrafford.dk
➡ ️ Opret din profil her og kommenter artiklen nedenunder.
Læs mere om konkurrencen her