Selvom Manchester United og Glazer-familien gang på gang har forsøgt at lovprise klubbens popularitet efter Glazers overtagelse, så ser det stadig ikke ud til at det er lykkes for dem at få solgt ud på Old Trafford.
Det helt store pr-arbejde har igennem hele denne sæson forsøgt at fjerne opmærksomheden fra den faldende efterspørgsel på United-billetter, men et enkelt kig på klubbens hjemmeside har vist at der er problemer at finde på Old Trafford.
Kort efter Glazers overtagelse sidste sommer forsøgte de at lade som om at alt gik som det skulle ved at opgradere sæsonkortene, således at man kunne fremvise det største salg af sæsonkort nogensinde.
Med den nye stadion udvidelse og udstedelsen af flere tusinde sæsonkort igen, så håber klubben at fortsætte med at vise dette pragtfulde billede udadtil.
Og nu er det ikke nok med reklamer på hjemmesiden.
Fra på søndag går Manchester United nemlig også på tv i håb om at få solgt de resterende 25% af logerne på Old Trafford.
En tv-reklame vil nemlig reklamere for mulighederne på Old Trafford for virksomheder, som vil imponere kunder. TV-reklamen vil køre på engelsk tv frem til sæsonens sidste kamp. Det er første gang nogensinde, at en fodboldklub har set sig nødsaget til at reklamere på TV for deres stadionfaciliteter.
I håbet om at tiltrække flere medlemmer af ONEunited, så lokker klubben supporterne med, at de med det samme kan få sæsonkort til Old Trafford, hvis de bliver medlem af ONEunited.
Dog sker det ved en lodtrækning.
Man kan dog undre sig over klubbens politik på dette punkt. Således har IMUSA og MUST i årevis kæmpet for at billetter skulle udstedes til supportere via et loyalitetsprogram, som skulle præmiere de mest loyale supportere, men dette program ser altså ud til at blive glemt nu hvor de to organisationer er blevet smidt ud af klubben.