United indgår læskedriks-sponsorat

Manchester United og PepsiCo, der står bag produkter som Pepsi og 7up, er blevet enige om et kommercielt samarbejde i Sydøstasien.

Kommercialiseringen af Manchester United fortsætter. Denne gang har de engelske mestre indgået en sponsoraftale med den amerikanske læskedriksproducent PepsiCo.

Det meddeler klubben i en børsmeddelelse.

– Manchester United og Pepsi er to ikoniske mærker, og klubben er begejstret, siger Richard Arnold, kommerciel direktør i Manchester United, til ManUtd.com.

Samarbejdet mellem de to giganter er rettet mod syv lande i Fjernøsten, heriblandt Thailand, Malaysia og Singapore.

Ifølge United selv har de en fanbase på mere end 38 mio. mennesker i de respektive lande.

Sponsoratets størrelse er ikke blevet offentliggjort.

På Old Trafford er det fortsat Coca-Cola, som er i colahanen. 

Previous Article

Endnu en sejr ved Milk Cup

Next Article

De Gea håber på Cesc-handel

ANNONCE