Kommercialiseringen af Manchester United fortsætter. Denne gang har de engelske mestre indgået en sponsoraftale med den amerikanske læskedriksproducent PepsiCo.
Mærk suset på Old Trafford: Se de bedste rejsetilbud her
Det meddeler klubben i en børsmeddelelse.
– Manchester United og Pepsi er to ikoniske mærker, og klubben er begejstret, siger Richard Arnold, kommerciel direktør i Manchester United, til ManUtd.com.
Samarbejdet mellem de to giganter er rettet mod syv lande i Fjernøsten, heriblandt Thailand, Malaysia og Singapore.
Ifølge United selv har de en fanbase på mere end 38 mio. mennesker i de respektive lande.
Sponsoratets størrelse er ikke blevet offentliggjort.
På Old Trafford er det fortsat Coca-Cola, som er i colahanen.
📝 VIND MANCHESTER UNITEDS HJEMMETRØJE: Kom med din mening på OldTrafford.dk
➡ ️ Opret din profil her og kommenter artiklen nedenunder.
Læs mere om konkurrencen her