(Martin Rickett – PA Images/PA Images via Getty Images)
Manchester United har indgået et treårigt partnerskab med The Coca-Cola Company. Det har klubben i dag meldt ud på deres hjemmeside.
Samarbejdet betyder, at Coca-Cola vil være synlig på kampdage og ved forskellige fanoplevelser, både på og uden for Old Trafford. Ifølge klubben vil aftalen også føre til events, digitalt indhold og initiativer, der skal engagere fans i hele Europa.
Onsdagens rygter: Italiensk interesse og stagnation på indkøbsfronten
Marc Armstrong, der er kommerciel direktør i klubben, udtaler følgende i forbindelse med aftalen.
– Coca-Cola og Manchester United er to af verdens mest ikoniske brands. Vi vil skabe en alliance, der rækker langt ud over kampdagens forfriskninger. Det handler om at give fans oplevelser, de aldrig glemmer.
Aftalen supplerer Coca-Colas eksisterende partnerskab med Premier League og er en del af klubbens arbejde med at styrke tilknytningen til fans på tværs af markeder. Om den nye kulsyreindsprøjtning også kan styrke de sportslige resultater får vi måske en smagsprøve på på søndag, når United tager imod Arsenal i sæsonåbneren.