Det skabte stor debat og frustrationer blandt Manchester Uniteds fans, da klubben i mandags meddelte at kun godkendte banners kunne taget med ind til næste uges Champions League-kamp mod AC Milan på San Siro.
Ifølge United, så måtte kun banner i Uniteds officielle farver medbringes og skulle desuden følge en meget stram procedure, som krævede godkendelse hos AC Milan en uge før.
Uniteds meddelse blev med det samme set som et bevidst forsøg på at mislede supporterne i håb om at undgå at fans medbragte grønne og gule protestflag mod Glazer med til kampen.
Men til den engelske avis The Independent, der afviser AC Milan at reglerne gælder for udeholdenes fans, hvilket har fået United til at sige at det er deres tolkning af de italienske regler.
30.000 solgte halstørklæder
Imildertid har den populære Green & Gold kampagne fået momentum blandt Uniteds fans.
Kampagnen går ud på at man som supporter ikke køber officielt merchandise, såsom fodboldtrøje og mad inde på stadion. I stedet bærer man de grønne og gyldne farver, som symboliserer modstanden mod Glazer, men samtidig kærligheden til klubben. Farverne repræsenterer Newton Heath, Manchester Uniteds moderklub.
Både Guardian & Independent vurderer at der er solgt over 30.000 halstørklæder, hvoraf 8.000 af dem er solgt af MUST.
MUST sælger dem foran Old Trafford til hver hjemmekamp til indkøbspris af 2.50 pund. Desværre må de dog ofte melde hurtigt udsolgt.
Du kan købe sit halstørklæde ved at klikke på nedenstående banner