United indgår ny sponsoraftale

Telekom Malaysia indgik torsdag en sponsoraftale med de engelske mestre. Aftalen løber over fem år og betyder, at Telekom Malaysia bliver en del af…

Telekom Malaysia indgik torsdag en sponsoraftale med de engelske mestre. Aftalen løber over fem år og betyder, at Telekom Malaysia bliver en del af Manchester Uniteds eksklusive sponsorsamarbejder.

“De røde djævles” administrerende direktør, David Gill, begrunder interessen for et sponsorat fra Asien med Uniteds høje popularitet i Østen, hvor klubben flere gange har været på pre-season-tour.

“Alle, der var med på vores tur til Østen sidste sommer, kender styrken af malesernes følelse for klubben,” sagde David Gill.

“Over 40.000 fans så vores træningssession, og 40.000 andre kom til den anden kamp i Kuala Lumpur, på trods af de kun havde 48 timer til at planlægge deres tur til kampen,” sagde David Gill med hentydning til Manchester Uniteds kamp mod et udvalgt all-star malaysisk hold, som Untied spillede to gange imod på grund af en hotelbombning i Indonesien.

Fakta
Telekom Malaysia er Malaysias største teleselskab, etableret i 1984 og har cirka 30.000 ansatte.

Forrige artikel

Rooney er glad for ny rolle

Næste artikel

Avis: Joe Cole skifter til United

ANNONCE