Chevrolet forklarer United-sponsorat

Tyske Audi blev i sidste måned skiftet ud med amerikanske Chevrolet som Manchester Uniteds foretrukne bilmærke. På næste måneds sommerturné bliver…

Tyske Audi blev i sidste måned skiftet ud med amerikanske Chevrolet som Manchester Uniteds foretrukne bilmærke.

På næste måneds sommerturné bliver samarbejdet skudt i gang og Chevrolet vil blandt andet overtage Audis parkeringsareal på Old Trafford, ligesom at trænerbænken i fremtiden vil have Chevrolet på ryglænet.

– Det er vores måde at takke fansene på for at lade os være en del af det her. Vi vil være en supporter, ligesom dem, forklarer Chevrolets direktør Joel Ewanick til maagsinet Marketing.

Han ser ingen problemer i at Manchester United ikke formåede at vinde mesterskabet i sidste sæson, da Chevrolet gerne vil associeres med et hold, som har en chance og altid vil prøve at finde. 

– Vi føler mere for Manchester Uniteds arv og langsigtede muligheder end vi gør for nogen andre.

Chevrolets moderselskab, General Motors, håber på at samarbejdet med United vil styrke bilmærkets brand i Europa, mens Manchester United kan drage nytte af Chevrolets position på det amerikanske marked.

Forrige artikel

Avis: Porto afviser United-bud

Næste artikel

Rio kritiserer Hodgsons taktik

ANNONCE