Den amerikanske urfabrikant Bulova afløste i år Hublot som Manchester Uniteds globale leverandør af ure.
Hublot var nok et af de få af Manchester Unitede nærmest uendelige liste af sponsorer, som gjorde sig særligt bemærket ved Old Trafford ved et stort ur udenfor Manchester Uniteds megastore.
Men dette er nu pillet ned og Bulova agter nu at gøre sig endnu mere bemærket ved stadion end forgængeren var.
– I anden halvdel af næste år vil vi have et skræddersyet produkt bygget til Old Trafford. Jeg vil ikke sige for meget, men det vil blive en meget interessant tilbygning. Lad mig sige det sådan her. Hvis jeg var fan, så ville jeg ønske at få taget et billede ved siden af det, siger Bulovas direktør Greg Thumm ifølge Daily Mail.
Han har generelt store forhåbning til nu at indgå som en global partner i Manchester Uniteds store jungle af verdensomspændende sponsorater. Også selvom Sir Alex Ferguson nu er væk.
– Manchester United har en stor global støtte. Hvis de ikke vinder noget i en sæson, vil det så betyde at støtten forsvinder? Vil stadionet pludselig stå tomt? Det tror jeg ikke.
– Selv Sir Alex Ferguson havde nogle år, hvor han ikke vandt, siger Thumm, som især har store drømme i hjemlandet.
– Fodbold vokser enormt i USA. Man skal bare kigge på den seneste TV-kontrakt Premier League fik sidst for at se det. Chevrolet bliver ny trøjesponsor næste år. Disse ting sker ikke tilfældigt, lyder det fra urmageren.
Manchester United har siden Glazers overtagelse i 2005 gået over til en strategi, hvor der sælges globale sponsorater, samt mindre regionale sponsorater som i de senere år nærmest er blevet præsenteret hvert eneste uge.