Gill forsvarer Glazer med mængden af telefonopkald

Manchester Uniteds administrerende direktør David Gill forsvarede endnu en gang klubbens ejere og hans arbejdsgiver, Glazer-familien, for deres ejerskab…

Manchester Uniteds administrerende direktør David Gill forsvarede endnu en gang klubbens ejere og hans arbejdsgiver, Glazer-familien, for deres ejerskab af klubben.

I en høring i det engelske kultur- og sportsministerium forsvarede Gill ejerne… Ved at påpege hvor telefonopkald og mails de får.

“Ikke alle hader ejerne. Vi har lavet undersøgelser som viser at vi har 333 millioner fans i verden. Vi får tusindvis af mails hver dag og fik 36.000 telefonopkald i sidste måned,” sagde David Gill.

“Se på den succes som vi har leveret på banen i de seneste 5 år. 7 trofæer siden de tog over. Mange fans vil gerne have at der bliver sat penge af til nye sillere, at de kommer til et moderne og sikkert stadion, at de spiller spændende og attraktivt fodbold. Og jeg mener at vi har leveret det hele,” siger Gill.

Den opmærksomme læser vil dog sikkert bemærke at alle disse forhold allerede var på plads INDEN Glazers overtagelse i 2005.

Forrige artikel

Teddy: United mangler en Keano

Næste artikel

Gill løj i kulturministeriet

ANNONCE