SU vil have fat i sponsorernes rivaler

Shareholders United vil arbejde hårdt for at supporetrne har nogle gode alternativ til Manchester Uniteds partnere. Derfor vil de tage kontakt til de…

Shareholders United vil arbejde hårdt for at supporetrne har nogle gode alternativ til Manchester Uniteds partnere.

Derfor vil de tage kontakt til de største rivaler for Uniteds sponsorer for at kunne presse Malcolm Glazer endnu mere.

“Vi beder folk om at se bort fra de officielle mærker og istedet lægge pengene i vores Reclaim United Phoenix Fund(Den nyoprettede fond, som SU vil bruge til at købe United tilbage for, når Glazer giver op, red.), så vi har henvendt os til alternative mærker, som alle er direkte konkurrenter til Uniteds mærker,” udtaler talsmanden for Shareholders United, Oliver Houston, til The Guardian.

Shareholders United har allerede henvendt sig til Adidas, Coca-Cola og Orange og vil i nærmeste fremtid også henvende sig til Ford, Paddy Power(En af UKs største bookmakers), Kodak og Gillette.

Organisationen arbejder desuden nu hårdt på at få lanceret en produktserie, som skal konkurrere med Manchester Uniteds officielle produkter.

“Vi har direktører, reklamefolk og marketing-folk blandt vores 30.000 medlemmer som hjælper med dette.
Folk har oversvømmet os med tilbud om hjælp og alle de folk, som sælger uofficielt merchandise udenfor stadionet er også på vores side,” udtaler Houston, som selv har lagt arbejdet hos en af Englands største fagforeninger til side for at hellige sig kampen om United.

Det første produkt, som Shareholders United vil lancere er de såkaldte Not 4 Sale-armbånd, som OldTrafford.dk også vil sælge fra i næste uge af.
Armbåndene blev sendt fra England af i går.

Forrige artikel

Tre år til

Næste artikel

Optakt: FA Cup finalen 2005

ANNONCE