United klar til at indtage Kina

Manchester Uniteds politik om, at konvertere fans om til kunder ser nu ud til, at brede sig til Asien også. Klubben har længe vidst, at Asien er det…

Manchester Uniteds politik om, at konvertere fans om til kunder ser nu ud til, at brede sig til Asien også.

Klubben har længe vidst, at Asien er det største marked for dem, at tjene penge i, og den chance lader de ikke gå spildt.

Ifølge China View online, så skulle klubben nu være klar til, at indlede en aggresiv markedsføringskampagne op til deres tour om lidt over et års tid i Asien.
Klubbens marketingschefer har således udpeget Kina, Japan og Sydkorea, som de 3 vigtige markeder for klubben.

Endvidere beretter China View online, at United indenfor de seneste 3 år har åbnet intet mindre end 10 mega-stores i Asien, mens klubben nu også ser ud til, at flytte deres koncept om en fodboldskole i EuroDisney i Paris til det asiatiske kontinent.
Hong Kong og Singapore står begge for skud til dette allerede senere denne sommer.

Forrige artikel

United hæver billetpriser

Næste artikel

United afviser Rio- og Keane-rygter

ANNONCE