Vodafone vil se charmeoffensiv

Teleselskabet har været Uniteds hovedsponsor siden 2000, men de er om nogen blevet ramt hårdt af Malcolm Glazers takeover. Således sagde 26.000 United-…

Teleselskabet har været Uniteds hovedsponsor siden 2000, men de er om nogen blevet ramt hårdt af Malcolm Glazers takeover. Således sagde 26.000 United-fans på rekordtid deres abbonement med selskabet op i dagene efter Glazers køb, hvilket forventes at koste Vodafone 15 mio. pund på årsbasis.

Derfor vil telegiganten også meget gerne snart høre en udtalelse fra Malcolm Glazer selv om hans planer for Manchester United, eftersom Vodafone er ved at blive bekymret for den store modstand mod den amerikanske rigmand, der set fra selskabets synspunkt ikke sådan lige er at rydde af vejen. Kommer Glazer ikke snart frem af busken, vil Vodafone følge i Nikes fodspor og overveje sponsoratet, ifølge en kilde fra selskabet.

“Det der er sket i Manchester United har uden tvivl været skadeligt for os. Vi taler jo ikke bare om en lille gruppe utilfredse supportere, men en organiseret hadekampagne, hvilket har en del at styrke i sig. Det er klart, at jo længere den kampagne kører, jo ringere går det for vores salg, og man går ind i sportens verden for at forbedre sit image, ikke for at svække det,” lyder det fra Vodaphone i The Sunday Star.

Forrige artikel

United jagter spansk angriber

Næste artikel

Stepney hylder køb af van der Sar

ANNONCE