Svar til: Ny keeper til United?

Trafford er nok den type vi burde gå efter. Men tror aldrig han bliver god nok.
Bayindir er heller ikke god nok. Han har egentlig ikke spille nogen rigtig god kamp for United. I kampen mod Arsenal, som han bliver rost meget for koster han også et mål.
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se Onana bliver god nok.
Efter næsten to sæsonner med ham som første valg kan jeg se det samme som hele tiden. Og det han viser er ikke et decideret elendigt niveau. Men han har to svagheder, der gør, at jeg ikke tror på, at han nogensinde vil komme til at vinde noget stort andet end mesterskaber i mindre ligaer og i Italien.
Det værste er når modstanderne skyder udefra. Så slår han i 97 af 100 gange bolden direkte ud i den farlige zone. Og den anden svaghed er, at hvis modstanderne afslutter inde i straffefeltet så står han som om han er neglet fast til stregen. Og begge disse svagheder viste han flere gange i aften.
Håber at United sælger både Onana og Bayindir, men som jeg forstår skal United have mindst 30 mio pund for at sælge Onana. Bayindir bliver billig at komme af med.
Problemet er dog hvem man skal hente ind istedet. Og der er jeg sådan indstillet, at jeg vil hellere, at målmandsduoen hed de Gea og Harrison end Onana og Bayindir.

ANNONCE