Trøjelancering til 16 millioner kroner

Ifølge et engelske analysefirma, så fik Adidas omtale på sociale medier for 16 millioner kroner da den nye Manchester United-trøje blev præsenteret i weekenden.

En omtale til en værdi af 16 millioner kroner på bare 3 dage, var hvad Adidas fik ud af deres rekordstore aftale da de sammen med Manchester United i weekenden lancerede den nye trøje.

Det er det britiske analysefirma Repucom, som ifølge Forbes Magazine, har opgjort den massive omtale af trøjen på sociale medier til dollars.

Adidas betaler små 9 milliarder kroner for sponsoratet af Manchester Uniteds førstehold over en 10-årig periode. Et sponsorat der er verdens største af sin art og som de håber vil betyde en omsætning af merchandise for over 17 milliarder kroner i perioden.

 Køb trøjen her og få den leveret direkte til døren

Bliv klædt på: Køb Manchester Uniteds trøje hos Unisport.dk her (så støtter du OldTrafford.dk). 

GRUPPETUR: Tag med på vores OldTrafford.dk gruppetur for danske United-fans (FÅ PLADSER TILBAGE)s. Læs mere her

Total
0
Shares
Forrige artikel

Officielt: Angel di Maria skifter til Paris SG

Næste artikel

Di Maria: Undskyld jeg fejlede

Relaterede artikler
Gå til siden

Stort interview med Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo har givet et længere interview, hvor han sætter ord på sin første tid i Manchester United. Se interviewet her.
Total
0
Share