Trøjelancering til 16 millioner kroner

Ifølge et engelske analysefirma, så fik Adidas omtale på sociale medier for 16 millioner kroner da den nye Manchester United-trøje blev præsenteret i weekenden.

En omtale til en værdi af 16 millioner kroner på bare 3 dage, var hvad Adidas fik ud af deres rekordstore aftale da de sammen med Manchester United i weekenden lancerede den nye trøje.

Skal du have trøjen med Christian Eriksen #14, Antony #21, Jadon Sancho #25 eller måske en helt anden? Køb trøjen hos Unisport her og støt samtidig OldTrafford.dk.

Det er det britiske analysefirma Repucom, som ifølge Forbes Magazine, har opgjort den massive omtale af trøjen på sociale medier til dollars.

Adidas betaler små 9 milliarder kroner for sponsoratet af Manchester Uniteds førstehold over en 10-årig periode. Et sponsorat der er verdens største af sin art og som de håber vil betyde en omsætning af merchandise for over 17 milliarder kroner i perioden.

 Køb trøjen her og få den leveret direkte til døren

Tjek Manchester Uniteds nye trøjer ud her.

Køb trøjen hos Unisport.dk gennem dette link, så støtter du OldTrafford.dk.

Vær med til at test vores nye forum og kommentarsystem af: Opret en gratis profil her

Total
0
Shares
Forrige artikel

Officielt: Angel di Maria skifter til Paris SG

Næste artikel

Di Maria: Undskyld jeg fejlede

Relaterede artikler
ANNONCE
Total
0
Share