Trøjelancering til 16 millioner kroner

Ifølge et engelske analysefirma, så fik Adidas omtale på sociale medier for 16 millioner kroner da den nye Manchester United-trøje blev præsenteret i weekenden.

En omtale til en værdi af 16 millioner kroner på bare 3 dage, var hvad Adidas fik ud af deres rekordstore aftale da de sammen med Manchester United i weekenden lancerede den nye trøje.

Det er det britiske analysefirma Repucom, som ifølge Forbes Magazine, har opgjort den massive omtale af trøjen på sociale medier til dollars.

Adidas betaler små 9 milliarder kroner for sponsoratet af Manchester Uniteds førstehold over en 10-årig periode. Et sponsorat der er verdens største af sin art og som de håber vil betyde en omsætning af merchandise for over 17 milliarder kroner i perioden.

 Køb trøjen her og få den leveret direkte til døren

Forrige artikel

Officielt: Angel di Maria skifter til Paris SG

Næste artikel

Di Maria: Undskyld jeg fejlede

ANNONCE