- Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 3 dage, 11 timer siden af
Nikolaj Buch.
- ForfatterIndlæg
- 22. april 2025 8:53 kl. 8:53 #80274
Jacob Buus Jacobsen
DeltagerI anledning af jeg kunne læse her på siden at United fører i kampen om Semenyo’s underskrift, og på Fabrizio Romano’s instagram kunne læse at United også lå forrest i kampen om Cunha fra Wolves, syntes jeg det kunne være fedt at høre andre hvad i tænker om disse handler. Angiveligt koster Cunha 62 mil pund og Semenyo 70 mil pund, så der er nok ikke forfærdeligt mange penge at købe evt, central midt, målmand, midterforsvar, eller 9’eren som mange af os nok drømmer om.
Jeg selv er lidt vovet af den overbevisning at der ikke skal SÅ forfærdeligt meget til før vi vil se et United hold der kan kæmpe med om top 4 igen. Siden Amorim er kommet til og været meget klar i sin spillestil har det været altoverskyggende at vi har manglet individuel offensiv kvalitet. Hans system ligger utrolig meget op til at skabe mange mand mod mand situationer, overalt på banen. Specielt wingbacks skal kunne udfordre deres direkte modstander og derved låse forsvaret op. Vores 10’ere skal både have tekniske snilde til at modtage bolden i små rum, men også fart til at løbe dybt på modstanderen. Det kræver altså FYSIK, FART og TEKNINK, at spille offensive pladser i United og det mangler vi virkelig. Vi har stort set ikke en eneste spiller der besidder alle 3 kvaliteter. Derfor er jeg helt vild med udsigten til disse to nye signings. Begge to besidder præcis de egenskaber det kræver for at være “specalist” på de respektive pladser jeg tænker de er tiltænkt. Amad Diallo og Semenyo på de to wingbacks, der begge kan gå forbi deres modstander på både indersiden og ydersiden, samt Cunha som 10 der med hans fysik og drev med bolden vil være en kæmpe gevinst for United. Jeg tror alene på at hvis vores Wingbacks bliver mere de her typer, så vil vi automatisk se et United hold der på mange flere måder kan bryde igennem forsvaret så det ikke kun er Bruno de andre skal holde øje med.
At der så er flere andre steder jeg gerne så en forstærkning, kan være hvad det er, for når jeg ser United spille er det der frustrere mig mest faktisk hvor låste vi er offensivt, og hvor meget vi savner individuel kvalitet. Vi har egentligt vist vi godt kan forsvare og lukke “få” mål ind, men vi scorer næsten ingen mål og det er virkelig et problem!
Hvad syntes i andre? Hvor ser i United bør forstærke sig og hvem ser i som mulige nye drømmesignings? - 22. april 2025 13:30 kl. 13:30 #80283
Nikolaj Buch
DeltagerDelap rygtes til klubben for en overkommelig pris på £30 millioner. Han virker længere i sin udvikling end Højlund, og væsentligt farligere – og mere en 9’er – end Zirkzee.
Han har lavet flere mål end begge vores angribere også.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.