Foto: Dave Thompson/PA Images via Getty Images
Manchester United og DHL, klubbens officielle logistikpartner, har netop forlænget deres partnerskab, som nu strækker sig indtil 2027. Det skriver klubben på sin hjemmeside.
Samarbejdet blev oprindelig indledt i 2011, hvor man havde en fælles vision om at skabe positive forandringer i de samfund, som de to organisationer beskæftiger sig med på verdensplan. Med forlængelsen sætter samarbejdspartnerne et fornyet fokus på ‘A World United’-kampagnen med et nyt tiltag, der hedder ‘United for One Goal’.
Det nye tiltag går på at anerkende de fans og lokale helte, der skaber forandringer i deres samfund, og dermed afspejle værdierne i de to virksomheders samarbejde: bæredygtighed, teamwork, høj ydeevne og effektivitet.
De, der bliver nomineret i forbindelse med kampagnen, har mulighed for at vinde merchandise med autografer, billetter til kampe på Old Trafford, og endda muligheden for at spille på Theatre of Dreams.
– Vi er begejstrede for at fortsætte vores langvarige samarbejde med DHL. Vores partnerskab har allerede ført til mange år med positive og indflydelsesrige projekter, som vi nu globalt kan udforske yderligere gennem ‘United for One Goal’. Vores fælles værdier og ambitioner om at udnytte vores globale indflydelse til at skabe positiv forandring i lokale samfund har været kernen i vores succes, udtaler Omar Berrada, administrerende direktør hos Manchester United.
DHL er blandt verdens største logistikvirksomheder.