Så tyder det på, at der endelig er ved at komme afklaring på managerposten.
Den altid pålidelige journalist Fabrizio Romano melder lige nu, at Michael Carrick er tæt på at være permanent på plads i Manchester United.
En aftale mellem de to parter er lige nu på sidste stadie og ifølge Romano er både spillere, klubbens ledelse og bestyrelse alle er enige om at den bedste løsning er, at fortsætte med Carrick ved roret.
Der mangler dog stadig en officiel melding fra klubben, som forventes at komme indenfor den nærmeste fremtid.







Krydser fingre !
Giv Carrick en toårig kontrakt til at starte med, evt med option på et års forlængelse, fra klubbens side.
Så kan Carrick begynde på at forstærke truppen med fokus på 2028 sæsonen hvor 150 jubilæet jo gerne skulle kaste et mesterskab af sig.
Here we go😊👍