Michael Carricks fremtid har længe været til diskussion og nu er der nyt med stort N.
Fabrizio Romano melder hans famøse “here we go” på en aftale mellem Carrick og Manchester United.
Michael Carrick og cheferne i Manchester United er nu enige om en aftale der strækker sig til 2028 med mulighed for yderligere 1 år.
Der mangler nu kun en officiel meddelelse fra klubben selv.







Venter i spænding 👀
Helt som anbefalet herinde forleden….smukt😅👍
Tak til Sir Ratcliffe for at lytte til mit råd…😂😂
Ville ikke være helt tosset af ham at lytte til dig TB😉 Dine analyser sidder så godt som altid lige I skabet. Jeg støtter iøvrigt – ligesom Ratcliffe – fuldt op om dit foreslag. 2 år er helt i orden. Ingen grund til at give en træner en længere første kontrakt end det.
Hvis man – som jeg – tror på at Carrick er manden for den helt lange bane, så skal han nok have rig mulighed for at vise det frem over en to-årig periode. Og så kan man forlænge til den tid. Men for nu er 2 år helt som det skal være 👍
Spot on CO….😊👍