Foto: by Mark Cosgrove/News Images/NurPhoto via Getty Images
Manchester United kan mere eller mindre sikre sig 3.pladsen med en sejr over Sunderland i dagens opgør på Stadium of Light.
Der er hele 5 ændringer i startopstillingen til dagens opgør, siden kampen mod Liverpool.
Her ser du hvilke 11 spillere, Michael Carrick har valgt til dagens opgør til udekampen mod Sunderland.
Manchester United
Lammens
Mazraoui – Maguire – Martinez – Shaw
Mount – Mainoo
Amad – Fernandes – Cunha
Zirkzee
Bænken: Bayindir, Dalot, Dorgu, Heaven, Malacia, Yoro, T. Fletcher, J. Fletcher & Mbeumo
Sunderland: R. Roefs, Mukiele, Geertruida, Alderete, Mandava, Xhaka, Sadiki, T. Hume, Talbi, Enzo Le Fee & Brian Bobbey.







Skør startopstilling. Hvad er der sket?
Uhyggeligt hvor dårlige Amad og Zirksee er. Alt spil dør når bolden bliver spillet til dem. Carrick er nødt til at lave en udskiftning. Han har endda to oplagte i Dorgu og Mbuemo på bænken.
Mount, Mazroui og Licha er ikke faldet igennem i første halvleg. Mount tør jeg dog ikke stole på med hans skadeshistorik. Det samme med Licha. Men hvis de kunne få styr på det, så kunne de sammen med Mazroui godt have en fremtid som trupspillere.
Jeg må jo sige at jeg synes man burde satse på at spille Heaven og Maguire sammen I det midterforsvar. Heaven virker ikke til at have glasben, man kunne opbygge noget kontinuitet, modsat evigt fraværende Licha.
Zirksee skal bare sendes afsted. Tror jeg ikke mange vil være uenige i. Amad vil jeg personligt også hurtigt have glemt hvis vi sender ham videre. Men her er der nok større uenighed. Spøjs personlighed. Og så har jeg ikke set meget indfriet talent fra ham i en united trøje. De siger han var god på udlån engang. Men det kan vi jo ikke bruge til meget.
Helt enig vedrørende Heaven! Synes han har gjort det rigtig godt og tror han bliver han vanvittig dygtig spiller trods hans unge alder.
Zirkzee har jeg ikke noget imod ryger videre, og for den sags skyld heller ikke Amad. Mount har jeg det lidt anderledes med, ønsker virkelig han kan slå igennem og holde sig skadesfri, samme med Licha.
Tænker lidt det vigtigste er at erstatte Case, midtbanen bærer præg af hans mangel i dag 😅
Ja, Casemiros erstatning må være førsteprioritet. Schmeichel har anbefalet en af dagens modstandere – Granit Xhaka. Jeg synes det ville være en fornuftig tilføjelse. Han er en god spiller og jeg tror han og Mainoo kan supplere hinanden godt. Jeg tror han vil være plug-and-play. Meget nem at integrere på holdet. Han er nok heller ikke så dyr. Så vi kan få råd til en af de andre midtbanespilleren vi også jagter.
Hvad tænker i andre om Xhaka?
Tja, er ikke helt imod ideen, han kunne vel bruges som backup. Det eneste minus jeg ser er at han er 33, case er 34 😅